BERABER TAKILMA SANATI

Bu haftaki yazım gençlere veya siz çocuklarınıza yazımın linkini atarsınız bilemiyorum. Gerçi gençlerdeki okuma durumuna bakarsak bir paragraftan sonrası onlara bla bla bla bla  diye geliyor olmalı ama yine de bir şansımı denemek istiyorum. Kendimi kısa ve öz şekilde anlatmaya çalışıcam. Bu hafta eşim ile ayrı düştük dört gün kadar ve bir kez daha anladım […]

NELERİ HATIRLIYORUZ?

Sevgili okur, bil bakalım bu hafta bir kez daha neyden emin oldum? Ben hiçbir datayı uzun dönem hafızaya atmıyorum. Yuh ama yani, yuh derecesinde. Genel hatlarıyla zeki bir insan olduğumu söyleyebiliriz dimi? Gezdiğimi, gördüğümü, yediğimi, içtiği, okuduğumu anlıyorum, algılıyorum, görüyorum falan… Sanıyorum yalnız o an için ama bu… Birkaç gün için sadece. Araya zaman girdikçe […]

KÖTÜNÜN İYİ GÜNÜ

Bu hafta insanlara karşı çok ön yargılı olduğuma kanaat getirdim. Öyle az buz değil, çok. İnsanları sandığımdan daha da az seviyormuşum ve tüm inancımı kaybetmişim. Bunu iyice anladım. Lüzumsuz linç yememek için (çünkü yaparlar) her detayı, hepsini anlatmayacağım elbette ama biraz paylaşmadan durmam da mümkün değil. Uzun hafta sonu tatili verdik kendimize ve Cumadan “şehre […]

ÇİFT SAATLİLER

Bu hafta çok ilginç bir tecrübe yaşadık sevgili okur. Kedimizi alıp başka bir yere kalmaya gittik. İlk kez böyle bir şey yaptık, çok heyecanlıydık ve sanıyorum minimum zararla atlattık. Kedi konusuyla ilgilenmeyenler aşağıya doğru inip diğer konuları okuyabilirler. Öncelikle, bildiğin gibi sevgili okur, biz gidip “kedi satın almadık”. Konuya dünyanın oluşumundan başlar gibi böyle en […]

DAHA SADE

Eskiyi ne kadar özlediğimi düşünüyordum bugün sevgili okur. Yaşılık alameti derler biliyorsun, “bizim zamanımızda” falan diye başlayan konuşmalar hep yaş almaktan ama gerçekten, eskiyi özledim. Güzeldi eski günler. Mutluyduk yani. Ben video kasetçilere gidip video kaset aldığımız yılları düşünüyorum. Kurşun kalemle müzik kasetinin bantını sardığımı. Sezen Aksu’yu Duygu Asena’yı, Yeni Yüzyıl Gazetesini, Pazar konserlerini, Ferhangi […]

ÖZETLER

Merhaba sevgili okur, bir süredir yoktum özledik birbirimizi biliyorum. Hemen sana özet geçeyim; İkinci memleketim, çok sevdiğim Ankara’daydım. Hani nasıl bazı İstanbul’luların İzmir sevgisi varsa benim de Ankara sevgim var. Elbette doğduğum yer olduğu için sanırım bir kan çekmesi olayı var, hatırlamıyorum tabii, ailem ben çok küçükken İstanbul’a gelmişler Ankara’dan ama sonuçta doğum yerim Ankara. […]

UZAYLILAR GELSİN

Sevgili okur, ben sokak hayvanlarının toplanmasına karşıyım. Bunu söyleyeyim, buraya koyayım. Sokak hayvanlarının toplanmasına karşıyım. Belediyeler ve barınak hizmetleri olmalı, hayvanlar kısırlaştırılmalı, aşılanmalı, hastalarsa bakımları yapılmalı ama sosyal yaşamda bizlerle olmaya devam etmeliler. Çünkü dünya sadece bize ait bir yer değil. Dünyada yaşamak sadece bize bahşedilmiş bir hak değil. Bu hadsizliğimiz nereden geliyor anlayamıyorum ben. […]

SAĞLAM KAFALAR

Bizim millet düzgün insan sevmiyor sevgili okur. Bak bu kesin, bu net. İyi, ahlaklı, düzgün insan olmaya çalıştığında ya kaile alınmıyorsun ya sevilmiyorsun. Yahu “fenomen” deyip tepelerine çıkarttıklarının tamamına yakını ya kara para aklayıcısı ya uyuşturucu taciri çıktı ya… Pesss! Milyon takipli hesaplar, envai türlü işler, reklam anlaşmaları, dizi oyunculukları, program sunuculukları, adamları alıp bi […]

SÜKUNETLE

Selam sevgili okur. Bu hafta sana bahsetmek istediğim konu tahammül konusu. Tahammülünüz ne durumda? Benim biraz düşük. İyiyim, keyfim yerinde, sağlığım yerinde, moralim yüksek, gençliğim var falan falan ama… Tanıdığım tanımadığım farketmiyor, benimle mi konuşuluyor yoksa insanlar birbiriyle mi konuşuyor o da farketmiyor. Konu bir ucundan kenarından beni ilgilendiriyorsa anlaşılmaz bir şekilde cinler tepeme çıkıyor. […]

VAZİYET

Uzun bir aradan sonra gündeme bakayım dedim sevgili okur. Bakacağım yoktu aslında ama yazı konusu bulmam gerekiyordu malum ve kek tarifi veremeyeceğime göre (ki düşünüyorum da neden olmasın aslında) gündemi irdeleyeyim ve illa mecburmuşum gibi yeni olaylarla ilgili fikir beyan edeyim dedim ama bir baktım ki ne göreyim…  Herkes delirmiş. Toptan delirmişiz.  Aaa hakikaten herkes […]